Wij gaan deze zomer op vakantie naar turkije. Nu was mijn vraag? Het is 120 km naar het hotel vanaf vliegveld hoe duur is een taxi ongeveer?

Zie vraag

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Ongeveer 90 euro
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Powergen
11 jaar geleden
Bron?
Het zal ca. 100 euro zijn. Wat je ook kunt doen is een taxi nemen naar het dichtstbijzijnde busstation en dan een bus naar je plaats van bestemming. Wel een beetje omslachtiger maar scheelt aanmerkelijk als je maar met 2 personen bent.

Bij sommige kleinere vliegvelden staan de taxi's bij de in/uitgang van de afdeling Binnenlandse Vluchten dus moet je daarheen lopen. Kan soms best een beetje ver zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je betaald hier tussen de 100 en 110 euro voor.Mss minder, dit is afhankelijk van het tijdstip en concurrentie en hoe je onderhandeld.
Hele goede tip die staat bij de reacties is om met de bus te gaan.Openbaar vervoer is goedkoop en erg goed geregeld in Turkije.
Op het vliegveld staan ook veel minibusjes en bussen om toeristen naar hun hotels te brengen,soms zie je dat er plaatsen vrij zijn en kun je vragen of je mee mag reizen tegen een vergoeding.Wanneer je dan op de plek van je bestemming bent kun je alsnog een taxi aanhouden voor de laatste rit naar je hotel.
İn Turkije is het heel normaal wanneer je over lange ritten onderhandeld over de prijs,de taximeter staat dan tijdens de rit niet aan.Alleen wanneer je niet onderhandeld gaat de meter aan.Althans zo is mijn ervaring,ik woon in Turkije.
Wens jullie een hele fijne vakantie !

Toegevoegd na 3 minuten:
sorry,de goede tip staat niet bij de reacties maar bij het antwoord hierboven !!