Vakantie naar Hongarije via Oostenrijk. Heb dus vignetten nodig. Wat is een slimme manier om deze te krijgen? ps. wel serieus,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Het beste antwoord

Op Marktplaats worden ze ook te koop aangeboden.

http://kopen.marktplaats.nl/tickets-en-kaartjes/autovignetten/c1271.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Kan je ter plekke aan de grens kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelf koop ik ze altijd bij de VVV of ANWB, het kan n.l. maar
zo gebeuren dat je de verkeerde weg neemt en ineens
zit je op een tol weg.!! dus vandaar !!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je naar Oostenrijk gaat kunt je dit vignet al gewoon kopen ,een paar honderd kilometer voor de Oostenrijkse grens.
Bij een duits benzinestation.langs de autobaan.
Kost 7,60 euro,en is 10 dagen geldig.
Voor het hongaarse vignet geld hetzelfde.
Prijs 2900 forint.
Ongeveer 8 euro,ook geldig voor 10 dagen.

Ps zorg wel dat je in het bezit bent van deze vignets ,,de boetes zijn niet mis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lekker online bestellen bij ANWB.nl.
Worden ze thuis bezorgd, hoef je de deur niet uit.
Zo heb ik hem in februari besteld met de wintersport.
11 jaar geleden
Een vignet voor Oostenrijk kunt u al kopen voor de Oostenrijkste grens. De vignetten worden namelijk ook verkocht bij de ADAC in Duitsland. Daarnaast worden de vignetten ook bij tankstations en postkantoren dicht bij de Oostenrijkse grens aangeboden.