Is Oekraine veilig tijdens het EK voetbal in juni?

Dan bedoel ik het totaalplaatje: Bomaanslagen/Hooligans/Corruptie/Politiek klimaat/Oorlog etc etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Nou ik blijf thuis voor de buis. Hoogstwaarschijnlijk zal het in groepsreis wel meevallen en in de stadions en hotels ook, maar als van het "normale" pad afwijkt, is het gevaarlijk en corrupt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veiligheid is een relatief begrip. Daar kan ik dus niet over oordelen.
Maar ik kan wel zeggen dat het door de media sterk aangedikt wordt. Neem als voorbeeld 2 jaar geleden in Zuid-Afrika, voor de WK was men ook niet te spreken over hun veiligheid, maar dat bleek achteraf mee te vallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
veilig is het zoals je je zelf gedraagt en opstelt, er is niets mis om daar heen te gaan, maar ga niet dronken alleen over straat nachts maar zo loop je overal risico, gezond verstand heb je in elk land nodig ga je voor voetbal dan is het zeker goed te doen veel Hollanders daar ga je door het land heen trekken dan is het beter dat je eerst wat reis ervaring op doet, zelf ben ik in 1998 naar Marseille in Frankenrijk geweest een van de gevaarlijkste steden kan ik je verzekeren ook naar het voetbal ben daar door straat kinderen berooft ik bespaar je de details moet wel zeggen het was geheel enigenschuld ik was dronken en liep door een achterbuurt nog erger als de Bijlmer dus ga gerust heen maar doe geen domme dingen veilig is een relatief begrip succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan er beter niet aan beginnen, denk ik. Waarschijnlijk lopen de Oekraïnse boeven zich al te verkneukelen op de komst van de "rijke westerlingen" die ze eens lekker kunnen gaan beroven. Maar doe gerust wat je niet laten kan.