Is er iemand die ervaring heeft met Mysterie Park van Center Parcs? Zo ja, ...

Voor hoeveel personen heb je geboekt?
Op welk park kwam je terecht?
In wat voor een huisje?
Zijn er nog andere ervaringen die mogelijk de moeite waard zijn om te vertellen? Vertel gerust, want ik stel alle info op prijs. Dank je wel! :-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Wij hebben ook al een aantal keer mystery geboekt voor 2 personen, kregen 2 keer huisje voor 6 personen en lekker luxe! We zaten het park Vossenmeren en vennenbos! Super als het je niet uitmaakt waar je heen gaat! Altijd leuke plaza en zwembad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor, ik heb dat wel eens geboekt en dat is super. Gewoon een goed huisje en veel minder betaald dan me buurman. En ja het huisje is meestal wel achterop het park. Maar ja die kans heb je ook als je rechtstreeks boekt. Kost voor friends wat ik ook ben tegenwoordig ook al 33 euro om een huisje te kiezen. Dus mysterie boeking is zeker een aanrader. Gr. Sander
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker, vaker gedaan. Twee keer op Heijderbos aangekomen en 1 keer Huttenheugte. Super leuk, altijd een verrassing. Elk park en huisje is prima, dus je zult nooit teleurgesteld zijn!