In welk land is deze foto gemaakt?

Ik ben in discussie met een collega. Hij zegt dat het in Azie is, ik denk Afrika.
Waar is deze foto genomen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Haha ik denk op de caribbeans. Met namen op de Dominicaanse Republiek zie je heel veel van deze 'huisjes' aan het strand.

Het huis op mijn link heeft wel ramen, maar je ziet daar ook heel veel huizen met een 'open' dak zoals op de foto.

Ik vermoed ergens in die regio. Zuid-Amerika dus.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ben zelf 3 keer op de Dominicaanse Republiek geweest. 1 keer in Azie geweest en dan is de bouwstijl op deze foto toch nog heel anders. Dus ik verwacht sowieso niet aan die kant van de wereld. Maar aan de kant van zoals ik al zei Zuid-Amerika.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik moet zeggen dat er veel Caribische stranden zijn die voldoen aan het beeld van de foto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is zeker waar. Maar Azie of Afrika is het in mijn opinie zeker niet !

Andere antwoorden (9)

Ik ga voor Azië. Heb van een vriendin soortgelijke foto's gezien en die is nog niet in Afrika geweest. Wel in diverse Aziatische landen. Diverse keren. Rondreis, trektocht luxe resort vakantie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het doet me denken aan Brazilie", maar ook aan Aziatische landen, misschien ook ergens op een van de Antilliaanse eilanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mischien toch afrka
in mozambiqeu en zanzibar zie je dit soort fotos ook regelmatig
ben er zelf ook geweest
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me veel op Nederland.
De oostkust van Sint-Maarten ????

Toegevoegd na 1 dag:
Volgens het 'beste' antwoord op deze vraag zou het Pukhet in Thailand zijn:
http://www.goeievraag.nl/vraag/werelddeel-stamt-bouwstijl-gebouw-heuvel.123342
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eigelijk kan je dat niet zeker weten alleen aje zelf die foto e getrokken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerste wat in mij opkomt is Azie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in duitsland

Toegevoegd na 1 minuut:
tenerife of duitsland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk eerder Azie dan Afrika