Zijn er (betaalbare) lodges in/rondom kruger park zuid-afrika waar wilde dieren in de buurt komen?

Wij zien ontzettend leuke lodges/huisjes waar je vanaf je balkon olifanten/herten etc. ziet. Dit zijn juist de plekken van €1500 per nacht. Zijn er plekjes rondom het Krugerpark waar je zo dicht mogelijk met wilde dieren in contact komt maar voor max €250 per nacht?

een jaar geleden
1.9K
Ritsuka
een jaar geleden
Er zijn ook dierentuinen in Nederland waar je in een huisje vlak naast de dieren slaapt. Lijkt mij een stuk goedkoper.

Geef als eerste antwoord