Op wat voor "meeneem bed" kan je goed slapen?

Ik vind camperen/logeren op een tijdelijk (lucht)bed echt onwijs beroerd omdat ik dan gewoon nauwelijks slaap. Ik ben ook behoorlijk groot en breed, heeft iemand een tip wat wel lekker slaapt? (speciaal veldbed ofzo) dank

Weet jij het antwoord?

/2500

Een matrasje van 10 centimeter dikte wat zichzelf opblaast. Te koop bij de betere kampeer- en sportzaken. Toegevoegd na 1 minuut: Bijvoorbeeld deze: http://www.onlinetenten.nl/product/703/gelert-xpedition-xl-10-cm-self-inflating-mattress.html

Om toch maar even een Engels term te gebruiken ...self-inflating.....sorry, sorry....zo'n mat blaast zichzelf op tot op zekere hoogte. Je hebt ze in verschillende diktes en afmetingen. Als je zo'n mat alleen gebruikt op een bed, zou ik kijken naar een met behoorlijke afmetingen. Mocht je de mat te zacht vinden, dan kan je met mond er nog wat lucht in blazen. Opgerold nemen ze nog altijd wel van volume in, maar dat hangt ook af van de dikte.

zoals je zelf al zegt een veldbed, daar lig je hoger van de grond droger, is makkelijk op te vouwen, je hebt geen pomp of dergelijke nodig en das gemaakt van jute of katoen, ik zweer er bij met mijn blokwervel..... heb alle andere geprobeerd, lucht bedden, self-inflatables, schuimrubber met van die punten..... het probleem met die allemaal is dat het vocht van de grond en je eigen transpiratie, (hoe droog en warm het ook is geweest) terugslaat naar het matras. Toegevoegd na 1 minuut: met luchtbedden ben ik zelfs tot 50cm dikte gegaan...... niet voor mij....... Toegevoegd na 3 minuten: o ja een veldbed koop je ook gewoon bij de betere kampeerwinkels, of legerdump als je wilt. kosten v.a. 40 euro...... Toegevoegd na 53 minuten: kweet niet hoe breed je bent maar je hebt er tegenwoordig ook al 2-persoons uitvoeringen van ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100