Op welk moment kan ik het beste een vliegreis boeken naar Kaapstad?

Wil in februari gaan voor vier weken. Zie de prijs al sinds maart dit jaar nauwelijks veranderen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Ik zou het nu doen. Met dit soort reizen heeft een last minute meer na-dan voordelen.
Zelf hebben we al een half jaar geleden een vlucht geboekt naar Bali. Als je nu nog met dezelfde vlucht mee wilt, betaal je bij dezelfde maatschapij 400 euro meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
merci

Andere antwoorden (2)

Ja kan last minute boeken alleen hier zit het risico aan dat je er niet zeker van bent. Ovrigens is het bewezen dat prijzen niet altijd stijgen maar ook vaak dalen dus gewoon doen wanneer de prijs je redelijk lijkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het alleen om het ticket gaat, zou ik nu boeken. Het is dan zomer daar en een goede tijd om daar heen te gaan, dat vliegtuig komt wel vol.
De meeste tickets worden alleen maar duurder, hoe later je boekt.