Is er ook een boekje waar je alle campings kunt vinden waar je met een stacaravan kunt staan?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik ben opzoek na een boekje of na een website waar alle campings op staan waar je met een stacaravan mag/ kan staan. Zijn die er en zo ja wat is de naam er van?
Ik ben opzoek na campings in zuid holland.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

De campinggids van de ANWB. Ik weet alleen niet of er die speciaal is voor stacaravans. Bijna op elke site kun je aangeven wat voor plaats je wilt en zo komen die campings er uit gerold.