is het slim om in de mei vakantie naar disneyland parijs te gaan?

wij willen in de meivakantie naar disneyland parijs

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onze school gaat dan ook al met 120 leerlingen, en ik denk wel meer scholen.

Antwoorden (2)

Nee Ik zou het niet (meer) doen. Ik ben een aantal jaar geleden geweest. Maar het was behoorlijk druk.
Ook de dag van de arbeid valt dan en heel veel fransen nemen vrij rond die periode. En dan is het stervens druk. 3 uur wachten is dan heel normaal voor een matige attractie.
En dat is echt niet leuk.
Het weer is vaak wel goed.
Maar als ik jou was zou ik eerder of later gaan. Wanneer die fransen geen vrij hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaan er kids mee? En hoe oud zijn ze? Er loopt nu nog een actie voor kids tot twaalf gratis mee, maar probeer het buiten de vakanties te plannen, scheelt enorme rijen, en gebruik de mogelijkheid tot een fastpass zo vaak mogelijk.

Wij zijn in januari geweest, ik en drie kids, helemaal gaaf, rustig en buiten de vakanties zijn de snacks en drankjes in het park goedkoper! Veel plezier..