goeie dag ik ga eind augustus op vakantie naar turkije ik vroeg mij af wat de inport en export regels kwa kleding tassen schoenen etcetra ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo streng kijken ze niet ik heb 20 broeken gehaalt en ze zijden niks

Antwoorden (2)

Zolang je kunt aantonen dat het voor eigen gebruik is, is het geen probleem.

Of bedoel je met "import" dat je het wilt gaan verkopen hier? Je vraag is niet duidelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee het is puur voor mij zelf zeker niet voor de verkoop ik wil bijvoorbeeld een gucci hoedje een burberry tasje en nog wat schirtjes enzovoort dus mijn vraag is hoeveel ik maximaal mee mag nemen terug naar nederland
Het is over het algemeen namaakspul wat vanuit Turkije wordt meegenomen. In principe is het invoeren van nep artikelen niet toe, maar toch wordt het door de vingers gezien als je niet te veel hebt. heb je dit wel? Dan kun je een boete krijgen.

Hier kun je precies zien hoeveel artikelen je van elk soort namaakartikelen mag meenemen: http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/buitenland_en_douane/reisbagage/vanuit_een_niet_eu_land/bijzondere_producten_en_huisdieren/nagemaakte_artikelen

Toegevoegd na 1 minuut:
Met niet toe bedoelde ik niet toegestaan..foutje!