Het is onmogelijk daar één land voor te noemen; elk land is zo ontzettend anders. Cultureel gezien is bijv. China niet te missen, zeker als je in gedachte neemt dat dat wel eens het machtigste land op aarde kan worden. Qua natuur is het Amazone-gebied onverslaanbaar, alhoewel oa Madagascar en Borneo ook uniek en onvervangbaar zijn. Als je houdt van meer historische dingen zijn Egypte, Peru en Cambodia met hun respectievelijke monumenten extreem mooi. En de lijst gaat zo maar door.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Zwitserland.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou voor Nederland kiezen.

Er zijn nog zoveel plekken in dit land die je nog niet gezien hebt, en echt zeker de moeite waard zijn.

Heb ook ooit een tijd door Taman Negara (tropisch regenwoud in Maleisie) getrokken. Ook zeer de moeite waard, maar toen zat ik nog niet mijn stoeltje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Helaas nog nooit zelf geweest maar ken meerdere mensen die in China zijn geweest en allemaal roepen nog eens terug te willen. Grote cultuur, vriendelijke mensen grote diversiteit. Schijnt aanrader te zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben vorige zomer in New York geweest en als je daar bent merk je toch wel dat dit de hoofdstad van de wereld is! Alles is groot en super vet om een keer te zien, je herkent veel uit films en dan is het erg leuk om al die parken, gebouwen, winkels een keer in het echt te zien. Verder is de stad super schoon(in de goede wijken) en is iedereen super aardig!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je ziet meestal maar een fractie van een land,en dan meestal de bekende/touristische aanbevelingen.Het echte binnenland/bewoners wordt meestal niet gezien.Dus overal is het wel bijzonder/anders dan in Nederland.Maar waarom zo ver?Europa heeft zoveel moois te bieden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Begin met Nederland goed te bekijken. Voor de rest moet je bij jezelf nagaan: Wat wil ik zien? Houd ik van natuur of houd ik van cultuur? Houd ik van bergen of juist van de zee? Met deze afwegingen bepaal je voor jezelf welk land voor jou interessant is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een rondreis van een maand in Zuid-Afrika is zeker aan te raden, het doet wat met je
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
eerste keuze:het land van melk en honing tweede keuze : het land van je dromen derde keuze : het land waar je wilt sterven