Madeira Funchal Fireworks

Aankomend Oud- en Nieuw zijn mijn vrouw en ik op Madeira. Wat we zeker niet willen missen is het vuurwerk in Funchal, dat moet echt tot de top in de wereld behoren. Waar ik niet uitkom is wat de beste plaats is om het vuurwerk te bekijken: beneden bij de haven en de boulevard, of juist van hoog boven de stad. Iemand die me dat uit eigen ervaring kan vertellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Ik heb zo'n vuurwerkshow bijgewoond in Blanes. Ik heb het gezien vanaf een huis op de bergwand, en vanaf het strand/boulevard. Ik vind het vuurwerk veel spectaculairder wanneer je het van onder bekijkt, je voelt duidelijk de knallen en het lijkt allemaal veel dichterbij.
Dus als ik jou was, zou ik er zo dicht mogelijk bij gaan zitten. Het is ook veel gezelliger als je met een gigantische groep mensen op het strand ligt, en het zo bekijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf ben ik op Madeira geweest. Ik zou het zeker in de stad gaan bijwonen, daar is dan veel te doen en het is erg gezellig op straat. Op de boulevard of in het centrum is zeker een aanrader!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben (wel 15 jaar geleden) beneden op de boulevard geweest, tijdens het vuurwerk. Ik word nog happy als ik eraan terug denk. je zag het daar prima (mooiste deel gebeurt toch in de lucht) en het was er ook beregezellig, allemaal kraampjes en mensen ed.

Veel plezier daar want het wordt vast top. Ga je ook nog wandelen? Ook geweldig!!
amigo