mag je bij een tussenstop op Aruba, op weg naar Curacao, het vliegtuig uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K

Antwoorden (2)

Je kan altijd de douane door en de luchthaven af tijdens een tussenstop als je tijd hebt.
Het is wel je eigen verantwoordelijkheid dat je weer op tijd het vliegtuig in bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gvrox
12 jaar geleden
Heb je hier ook een bron bij ? Ik zou me juist kunnen voorstellen dat men aan boord gehouden wordt zodat de tussenstop zo kort mogelijk gehouden kan worden. Aaan de andere kant zou het ook zo kunnen zijn dat er bijgetankt wordt en dat iedereen er toch uit moet. Zo'n tussenstop zal ook aan de korte kant zijn, dus om de luchthaven af te gaan lijkt me geen goed idee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigen ervaring, ben zelf ook uitgestapt op de terugweg van Aruba naar NL tussenstop Curacao.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wij werden juist aan boord gehouden, mensen voor aruba eruit en huppetee de lucht weer in. terug net zo, landen, mensen erin en weer de lucht in. Het kan dus allebei! maar je weet het pas als je in het vliegtuig zit en het aan een dess kan vragen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er was tijd voor, want het vliegtuig moest worden volgetankt.
hangt af van de duur van de stop. toen ik die reis maakte was de stop heel kort en moesten we blijven zitten in het vliegtuig. Wel heb ik op een andere route een iets langere stop gehad (dominicaanse republiek) daar mochten we het toestel uit en kregen we een speciale rode kaart zodat we niet extra door de douane hoefden.