Ik wil graag op een Nederlands kook kamp, en ik ben 15 jaar, maar ik kan niks vinden!

Dus:
-Nederlands
-Mag wel in het buitenland
-15 jaar
-Zomervakantie
-Kook kamp

Heel erg bedankt!

Toegevoegd na 2 uur:
Mesher, je moet wel goed de uitleg lezen. Het kamp dat je me gestuurd hebt is voor 7-10 jarigen. Ik ben 15

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Misschien is het een tip om een te informeren bij de Rooi Pannen in Tilburg deze school geeft meerdere opleidingen en neem eens contact op met een goede TV kok die kunnen misschien iets voor je doen.
Succes met alles