Hoe kan ik aan treinkaartjes komen voor de Eurostar naar Londen voor a.s. augustus? (olympische spelen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

Via de officiele website kun je kaartjes bestellen maar inderdaad zullen ze vrij prijzig zijn.

Het wijkt wel compleet van je vraag af maar als ik je een tip mag geven; vertrek tegen die tijd iets eerder naar Londen en pak het vliegtuig via Eindhoven (Ryanair) of EasyJet (Schiphol). Vliegen is goedkoper dan de trein.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

op eurostar.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de bron vind je een linkje.
Bereid je wel voor op vrij prijzige kaartjes. De OS in Londen worden waarschijnlijk de duurste tot nu toe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan idd wel kaartjes kopen, maar niet voor in augustus. Die kan je pas in mei bestellen, ik wil liever niet zo lang wachten...