Ik (17 jaar) wil een weekendje weg met mijn vader, wat is beter, een hotel of een vakantiehuisje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Ik zou een huisje boeken. Je hebt alles binnen handbereik en je kunt zelf koken, tv kijken, open haardje opstoken en je hebt je eigen slaapkamer.
In een hotel wil je, neem ik aan, ook privac. Dat houdt in dat je twee kamers moet nemen. Is ongezelliger en duurder.

Toegevoegd na 53 seconden:
privac moet privacy zijn

Toegevoegd na 1 minuut:
privac moet privacy zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een vakantie huisje..
daar heb je lekker tijd voor elkaar ...en kan je ook samen lekker het eten bereiden en samen eten ...dat schept een band...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vakantiehuisje is veel ruimer dan een hotelkamer en als je behoefte hebt kan je je ook even terugtrekken voor als je bijv. telefoon krijgt. En het is toch prettiger om een aparte slaapkamer te hebben. Veel plezier!