wat is het meest typische grieks eiland, kleinschalig met mooie strandjes, karpathos vinden wij zelf het mooist maar daar zijn we al zo vaak geweest?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Kos schijnt heel mooi te zijn, ik ben er nooit geweest maar mijn ouders zijn er zeer over te spreken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kea!

Zeer kleinschalig, echt Grieks, relatief weinig toerisme. Goed te bereiken met de veerpont (vliegen op Athene en dan taxi naar de haven) en prachtige strandjes waar geen sterveling komt (met bootje te bereiken). Het midden van het eilandje is heel groen. Je kan er fantastische wandelingen maken.
Verblijf op de Red Tractor Farm en je wordt uitstekend verzorgd. Kostis brengt je met zijn bootje naar kleine strandjes of er worden 'hikes' met picknick georganiseerd, ook kookworkshops zijn mogelijk. Kortom, zeer aan te raden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij zijn afgelopen jaar op Karpathos geweest. Inderdaad geweldig. Als je ongerepte natuur en zeer weinig toerisme zoekt dan is Chios misschien een idee. Dit is een heel erg authentiek eiland met erg mooie natuur, schitterende baaien en weinig toerisme.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ithaki of Ithaka is een heel leuk klein eilandje, waar je naar toe kunt gaan met de veerboot vanaf Kefalonia. Overdag is het rustig en 's-avonds leggen de zeilers aan om op het eiland te gaan eten in een van de vele restaurants. Er zijn maar weinig Nederlanders omdat er maar één reisorganisatie heen gaat.