Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een huis/pand in het buitenland kopen, kan dat zonder verblijfsvergunning in buitenland?

Ik wil graag een huis kopen in een ander land en een pand en dan mijn eigen bedrijf opzetten om daklozen en armen mensen te helpen(een soort dagopvang), maar is dat praktisch en technisch gezien mogelijk zonder verblijfsvergunning? ik blijf daar niet maar ben wel van plan eens in de paar maanden een bezoekje te brengen daar(op vakantie) om te kijken hoe alles verloopt, maar is dat mogelijk zonder verblijfsvergunning?

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 2 minuten:
het gaat om het land india

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
911
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
India is niet echt een courant land, dus waarschijnlijk weten we daar niet voldoende over. Als ik jou was zou ik het vragen aan de Indiase Ambassade (Den Haag).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hebt een verblijfsvergunning nodig in India.

De enige juiste bron voor informatie over een
verblijfsvergunning in India is de ambassade, of
evt. het ministerie van buitenlandse zaken van
India.

Zeker als je vastgoed wilt aanschaffen kun je het beste je plan zo uitgebreid mogelijk omschrijven bij die instanties zodat je vaker een verblijfsvergunning en visum kunt aanvragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enorm bedankt!

Andere antwoorden (1)

Dat is verschillend van land tot land. Dus zonder dat te weten is er geen exact antwoord te geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding