In L.A staan massa's immense villa's met meer dan 6 slpkrs, wonen daar dan ook meerdere mensen in of families per villa?

Zijn al die immense villa's bewoond?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Amadea
12 jaar geleden
Gezien een eerdere vraag zullen er mogelijk 12 kamers zijn: a dozen. Ze hebben namelijk ook allemaal een eigen badkamer...

Antwoorden (3)

Daar woont gewoon een familie in. Is niet zo heel vreemd hoor. Ik woon ook in een huis met 16 kamers.

Toegevoegd na 1 minuut:
(Het is in Nederland wel bijzonder, maar in landen waar mensen wat verder van elkaar wonen, is het vrij normaal om -als het geld er is- een sectie te hebben voor gasten. Mijn oom en tante in Australie hadden daar zelfs dubbele badkamers en keukens voor de gasten.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staan er heleboel leeg, omdat de mensen hun hypotheek niet meer kunnen betalen. In San Bernadino County 30% en in LA County 15%. Daar woont dan helemaal niemand.
escape
12 jaar geleden
Een huis met 6 slaapkamers is heus niet zo uitzonderlijk.
Ook in Nederland niet.

Kijk maar eens op huizensites als Funda.nl
of Jaap.nl

Kies bij de zoekopdracht: meer dan 5 kamers.

http://www.jaap.nl/huizen/woonhuis/5+kamers/#filter_aantal_kamers

En ja, rijke mensen hebben graag een groot huis.
Ook gewoon voor alleen maar een familie.