Ik vertrek 22 september 2012 naar Phoenix, AZ (USA). Wat is het beste moment om een vlucht te boeken?

De prijs staat nu op gemiddeld €800, is het verstandig om te wachten of om nu te boeken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Vluchtprijzen zijn in ‘Dollars’. De Euro is de laatste maanden ten opzichte van de Dollar flink gedaald. Naar mijn mening zal de Euro verder dalen ten opzichte van de Dollar. Waarschijnlijk worden dus vliegtickets nog duurder. Ik raad je dus aan om snel te boeken, want tickets naar deze incourante bestemming vindt je waarschijnlijk niet goedkoper.

Toegevoegd na 46 seconden:
Ik kom uit op 760 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou niet te lang wachten. Ben diverse vluchten naar de USA al enige tijd aan het volgen maar het wordt steeds duurder. Soms hebben maatschappijen aanbiedingen maar die zijn dan binnen een bepaalde periode boekbaar.