Volgens de quote van Alexander een kleine drieënhalf uur!

"Er zijn meerdere soorten treinen, ik nam de moderne Alfa Pendular, de snelste die heel af en toe de topsnelheid van 220 kilometer per uur haalde. Op deze wijze zag ik dus e.e.a. van het land, de reisafstand tussen Lissabon en Porto bedraagt grofweg zo'n 312 kilometer. Onderweg stopte de trein een keer of zeven, de treinrit naar Porto duurde in totaal 3 uur en 20 minuten. Op de terugweg precies hetzelfde, met de moderne en snelle Alfa Pendular een stop of zeven onderweg en in 3 uur en 20 minuten weer naar Lissabon"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn twee stations in Lissabon:
vanaf Lisboa Oriente naar Porto duurt 2:45 tot 3:00 uur.
vanaf Lisboa Santa Apolonia naar Porto duurt 2:50 tot 3:10
beide zijn voor als je NU zou vertrekken:
hier is een planner dat je het voor je eigen tijd kan zoeken.