leuke hotel in londen?

ik zou graag in februari naar londen gaan voor 5 dagen.
ik zoek een leuk, niet te duur hotel. een beetje in de buurt vd stad.

kan iemand mij hierbij helpen? :)

bvd!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

Ik heb vorig jaar in hotel Americana gezeten. Wel goedkoop, vrij dicht bij het centrum. Geen hoogstaand hotel, maar goed genoeg voor iemand die het hotel alleen gebruikt om te slapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via bookings.com kan je het makkelijk vinden en boeken. Heb al een leuk hotel voor je gezocht, mischien vind je het iets. Veel plezier, het is een mooie stad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hele leuke hotel! :) dankjewel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is leuk, maar op deze site staan vast ook leuke hotels die dichter in het centrum zijn. Wij boeken meestal een appartement. Dan heb je meer eigen vrijheid. Ontbijten in je eigen kamer, en als je een keer geen zin hebt om te gaan uit eten, kan je een pizza in de oven gooien....Het leuke daarvan is dat je de supermarkt in moet. Dan voel je, je die dagen minder een toerist maar een tijdelijke bewoner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha jaa dat is zo! :) nou er bedankthoor!
Hotel Meridiana is een goede budget optie. Rustig, schoon en toch centraal gelegen

Toegevoegd na 1 uur:
Hoewel ik zelf minder voor het concept ben zijn Easyhotel en Tune hotels ook goede budget opties gelegen op goede plekken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Londen is een dure stad, dus heel goedkope hotels kom je er niet tegen (en als ze er al zijn dan wil je er niet slapen).

Ik ben in de herfst vier dagen naar Londen geweest.
Dit keer heb ik geslapen in The Byron Hotel, vlak bij Kensington Park.
Rustig gelegen, maar toch met de metro snel midden in de stad.
Prima hotel, geen super modern, beetje oude kamers maar wel heel netjes.
Beste hotel waar ik tot nu toe in verbleven ben in Londen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben de laatste keer in het citadines hotel gezeten. Dat is vlakbij Trafalgar Square. Het was niet duur en wat wij er vooral heel erg leuk aan vonden, was dat het echt een soort appartementje is. Er zit een kitchenette in en er staat een bank. Dit is wel tevens je bed; je slaapt dus op een slaapbank. http://www.citadines.com/uk/london/trafalgar_square/photo_gallery.html