Waar (welke site) zou ik een goedkope villa aan de costa brava, liefst met uitgaansfaciliteiten, voor 9 personen en dichtbij het strand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (3)

Je zou kunnen kijken op de site van D-reizen!
Hier kun je met diverse zoek functies zoeken naar een vakantie villa.

Of

Via marktplaats
Hier heb ik zelf ook wel eens een appartement gehuurd van een particulier

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat linkjes waar wel wat bij moet zitten

Toegevoegd na 6 minuten:
Hoe eerder je boekt, hoe meer keuze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zullen genoeg site's zijn die goedkoper zijn dan een reisbureau. Waar je het meest op moet letten is of ze wel zijn aangesloten bij Stichting Garantiefonds Reisgelden. Kijk op de site van www.sgr.nl. Goedkoop kan vaak duurkoop ziin. Succes met boeken