Hebben ze in duitsland ook een vakantieveilingen site?

We gaan eind van het jaar naar Berlijn met vijf personen en ik ben op zoek naar mooie aanbiedingen. Op vakantieveilingen kan je altijd goede deals vinden dus ik dacht wellicht hebben ze wel zoiets in Duitsland. Of zijn we wellicht andere sites waar je goede aanbiedingen voor toeristen kan vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
8.3K

Antwoorden (5)

Ja, zie o.a. link

Echter denk ik dat als je naar Duitsland wilt, dat je beter gewoon op de Nederlandse site(s) kunt kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook op vakantieveilingen zo'n hotelbon kopen. Kost je meestal maar tien euro en je kan drie nachten in een hotel verblijven. Je bent wel verplicht om je ontbijt en diner daar te nuttigen. Aan de andere kant kan je ook gewoon het minimum bedrag betalen en elders eten. Ben je nog steeds goedkoop uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veilingen vindt je niet op Duitse websites, maar wel aanbiedingen (angebote)

http://www.lastminute.de/Europa/Deutschland/guenstige-berlin-angebote.html

http://www.opodo.de/hotels/kurzreise-berlin.html

Dit is een Nederlandstalige:

http://www.vakantieveilingen.nl/hotels/hotels-duitsland/hotel_in-berlijn.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor die is er. En werkt sinds kort samen met een nieuwe nederlandse site. Dus al het Duitse aanbod maar gewoon in het Nederlands.

Maar ik denk dat je bij het Duitse Travel Dealz betere aanbiedingen kan vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker. Maak een account bij ebay.nl. Daarmee kun je ook bij ebay.de inloggen. Zoek bij Reise, Kurzreise en er gaat een wereld voor je open. Heel Europa en zeker duitsland met mogelijkheden om specifiek Berlijn in te geven. Je kunt op vaste prijzen bieden, maar ook heel veel Auktionen, die met een euro beginnen. Je kunt een maximaal bod ingeven. Dat is het beste wat er bij biedingen mogelijk is. Bv. als er een bod is gedaan op een 1€ veiling van 20€ en jij wilt maximaal 40€ betalen, dan geef je 40€ in en je zult zien, dat de prijs wordt verhoogd met bv 1€ naar 21€.