Moskou is vanuit Nederland rechtstreeks per trein bereikbaar. 's Nachts slapen en 's ochtends uitgerust aankomen in Moskou. De EuroNight naar Moskou begint in Amsterdam. Een treinticket voor de nachttrein naar Moskou is nu ook online te boeken via Tiara Tours! Amsterdam - Moskou is verkrijgbaar vanaf € 299,-

Toegevoegd na 31 seconden:
Edit: Dus ongeveer €300,-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een enkele reis.

Andere antwoorden (2)

Enkele reis Moskou (nachttrein): 299 euro

http://www.treinreiziger.nl/internationaal/bestemmingen/moskou
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
600 euro als je ook weer met de trein terug wilt.
Waarom zou je per trein willen reizen? Dan slaap je dus twee nachten in de trein, want de reis duurt bijna drie dagen.
Dan kun je beter met het vliegtuig reizen. Kost bijna de helft (180,-) en dan heb je ook nog een retour ook nog. En je zit maar 3,5 uur in het vliegtuig. Ik wist het wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag gaat over een treinkaartje, niet over een vliegtuig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dan kom je niet door Oekraine en Wit-Rusland.
Dat kost 2 bonuspunten.