Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoelang is het vliegen naar Griekenland?

ik ga in de grote vakantie naar rodos en wilde graag weten hoelang dat vliegen is. Ik heb vliegvrees dus is het lang geleden dat ik heb gevlogen en wil toch nog een keer vliegen ,maar dan moet het niet te lang duren dus weet iemand hoelaang dat vliegen is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
5.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zie op je profiel, dat je 20 jaar bent. Als je al 'lang geleden' gevlogen hebt, was je dus de vorige keer een kind.
Hoe kom je erbij, dat je vliegangst zou hebben? Kan het niet zijn, dat je iemand napraat?
Ik zou me dit alleen voor kunnen stellen, als je de eerste keer dat je vloog iets dramatisch hebt meegemaakt, en dat zal eigenlijk niet, omdat een maatschappij in dat geval nazorg geeft.... Ga er onbevangen naar toe, vraag evt. aan één van de stewardessen wat voor geluiden er te verwachten zijn ( snelheid maken met de motoren wijd open, wielen in de buik, flaps in de vleugels, enz...) Ga dan lekker ontspannen zitten, liefst bijeen raampje, zodat je lekker naar buiten kunt kijken, en geniet van een nieuwe wereld-boven-de-wolken!!!! Vliegen is leuker dan je denkt : ik deed het 34 jaar beroepsmatig.....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ongeveer 3 uur 45 minuten. Houd er wel rekening mee dat je vertraging kan oplopen, zowel op het vliegveld als in de lucht. Daarnaast kan het vliegtuig ook eerder aankomen dan de verwachte vliegtijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel

Andere antwoorden (2)

4 uur vliegen naar vanaf amsterdam
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3en half tot 4 uur.
en gewoon doen het landen en opstijgen zou je als lastig kunnen ervaren maar daartussen is er niks ergs aan.
succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding