Kan ik goedkoop naar thailand heen en terug vliegen?

Wij waren weer eens na aan het denken waar we in de zomer op vakantie konden gaan, toen zij mijn vader als we voor 300-400 naar thailand konden vliegen dat goed was. Is dat mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Dat wordt lastig hoor. Ik zie wel tickets voor 500 euro maar dat is morgen vertrekken of zo. Als je nu al boekt ben je het dubbele kwijt. Ik vermoet dat je pap dat ook wel weet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik zo eens googel begint het bij ongeveer 700 Euro per retour. En vanuit Brussel of Düsseldorf lijkt het goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met gepuzzel en gezoek zijn wij dit jaar gevlogen voor 618 euro pp, van Schiphol naar Bangkok en terug. Brussel was toen niet echt goedkoper.
We hebben gekozen voor de goedkoopste vliegmaatschappij, de goedkoopste waren toen Air Egypt met tussenlanding in Cairo en Turkish Airlines met tussenlanding in Istanbul. Wij vlogen Turkish Airlines, was verder niets mis mee. Je hebt dan alleen een vlucht, overnachtingen kun je via internet van te voren ook goed zelf regelen.

Tip: dan sta je in Bangkok. Als je naar het zuiden of noorden wil kan dat per nachttrein, maar wij zijn ook heel goedkoop met binnenlandse vluchten gevlogen van Chiang Mai naar Phuket (1500km, 55 euro pp) en van Phuket terug naar Bangkok (20 euro pp!), door vanuit NL rechtstreeks te boeken bij Air Asia. Het tijstip waarop je vliegt maakt dan veel uit voor de prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef je een kleine tot geen kans dat je voor dat bedrag volgend jaar in de zomer (in het hoogseizoen) naar Thailand kan vliegen. Goedkoopste reis welke ik tot nu toe gezien heb is met Emirates vertrek vanaf Dusseldorf (684,00).