Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

op welke website(s) kan je nou ECHT goedkope vliegticktets vinden?

soms hoor ik van die verhalen dat mensen voor 10 euro (bijvoorbeeld) naar madrid gevlogen zijn, maar die tickets vind je niet op de standaard cheap ticket sites, waar wel...?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
910
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'Echt' goedkoop kan niet... De rekening wordt nl. vooruitgeschoven na ons nageslacht: het milieu wordt verpest door o.a. hoge 'subsidies' (lees: veel te weinig belasting) op vliegtuigbrandsfof.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

http://www.ryanair.com/nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens bij Skyscanner. Daar zoeken ze ook bij de prijsvechters, wat veel andere sites niet doen.
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Goeie! Die kende ik nog niet.
Echte goedkope tickets boek je op de aanbieding. een aantal tips hierover staan op toegevoegde link. Op dezelfde site is ook een pagina met actuele aanbiedingen

Toegevoegd na 1 minuut:
Mijn record is €11.02 incl. voor een retour Eindhoven - Londen met Ryanair
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alweer een aantal jaar geleden, toen waren de acties beter dan nu. Het was een €0 actie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedkoop is het zeker, maar geloof me, de plaatsen zijn nou niet echt bepaald comfortabel ;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen 1 economy ticket is comfortabel. Dan moet je Business class vliegen en dat is voor normale mensen niet betaalbaar.
Bij de KLM heb je 78.7 cm stoelafstand bij Ryanair 76.2 cm. rechtvaardigt deze 2.5 cm het prijsverschil?
http://www.reisreview.nl/air_seatpitch.html
Ik denk zelf via de website van de vervoerder zelf ben een keer van amsterdam naar marrakech gevlogen voor 10 euro met transavia en bij veel andere maatschappije kost zo'n vlucht 300 euro of meer. Maar het gaat er ook om welk seizoen je gaat een welke dag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding