Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op vakantie naar Kreta juli 2012?

Durf ik het aan om ivm de crisis een vakantie naar Griekenland te boeken? Graag uw mening. Afgelopen 6 jaar geweest, maar twijfel nu heel erg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
696
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat iemand anders dan jij kunt antwoorden of jij het aandurft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je van ramptoerisme zou ik gaan, en een pak geld meenemen, dan kom je er wel weer weg. Maar als je de afgelopen jaren er geweest ben, wordt het, gezien de toestand, misschien wel een teleurstelling.
Er zijn nog heel veel meer mooie plekken in de Mediterranee, eilanden zou ik in het algemeen afraden. Dat terugzwemmen is een beetje drachmatisch. Zou even afwachten wat het referendum oplevert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van ramptoerisme HOUDT

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Familie van mij is afgelopen week nog op vakantie in Griekenland geweest, en ze hebben het niet afgeraden. Waarschijnlijk kan er niet heel veel mis gaan, en als je heel veel koopt doe je ook nog eens goede daad, maak je de mensen daar weer rijk...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou wachten en pas in bijv. juni of nog later volgend jaar boeken. Dan ben je alweer een half jaar verder en is er (hopelijk) meer zicht op de gebeurtenissen en ontwikkeling van het land.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding