Kan je vanuit Miami met openbaar vervoer naar Disney en Seaworld?

Wij willen graag naar Miami, maar we willen geen auto huren. (Ik ben onder de 25 en dan wordt het volgens mij best duur).
Het probleem is , dat we ook erg graag naar seaworld en Disney willen gaan.
Is dit te doen, bijv met een trein of een bus? En zoja, hoe lang doe je er dan ongeveer over en hoe duur is dit ongeveer?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

reistijd met de bus is een kleine vier uur.

Toegevoegd na 13 minuten:
als je wilt vliegen is de low cost carrier spirit een optie