Waarom kan je alleen maar precies 3 maanden van tevoren een reis met de trein naar Berlijn boeken en niet een 6 maanden van tevoren?

Met het vliegtuig kan ik wel 6 maanden van tevoren boeken. Daarom vind ik het zo raar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

De dienstregelinginformatie voor reisdagen na 10 december 2011 is op dit moment nog niet compleet te raadplegen in de internationale treinplanner. Dit heeft ook invloed op het boeken via nshispeed.nl. In sommige gevallen krijgt u een foutmelding of is de reisinformatie niet compleet.
Hieronder leest u hoe u uw boeking kunt voltooien voor uw reis. De genoemde data zijn allen onder voorbehoud.

Tip: Als alleen uw terugreis na 10 december valt kunt u de heenreis alvast online boeken als een enkele reis en de terugreis later reserveren. Dit brengt geen extra kosten met zich mee
bamibal
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Klopt. De nieuwe jaardienstregeling gaat in heel Europa in op de tweede zondag van december.
Het is eigenlijk ook niet echt nodig zo lang van te voren te reserveren. Vaak veranderen dienst regelingen en als je die niet bijhoudt dan kan dat vervelend zijn. Plus er is altijd plaats, zelfs 1 week van te voren. Ikzelf was aan het kijken naar Berlijn voor volgende maand wanneer ikin Europa ben.