Wat is een leuk uitstapje voor de hele familie, maar wel overdekt?

We zouden morgen met de hele familie naar een dierentuin gaan, maar wegens de verwachte regen lijkt dat niet zo'n goed idee.

Heeft iemand een idee voor een overdekt, dus droog, uitstapje? Tien volwassenen en drie kinderen van 3 tot 13 jaar.
Liefst zo'n beetje ten zuiden van Utrecht; Vlaanderen mag ook.

Toegevoegd na 20 minuten:
We zijn met 10 volwassenen en drie kinderen. De volwassenen zijn veertigers, vijftigers en één senior van 74. Dus een attractiepark is dan minder geschikt. Iets vinden voor al die leeftijdsgroepen is lastig. Misschien vraag ik wel om iets wat helemaal niet bestaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Het beste antwoord

http://www.oliemeulen.nl/
Overdekte dierentuin in Tilburg.
Of ga bowlen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een idee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Oliemeulen is het geworden! Leuk voor groot en klein. De jongeman die de roofvogel- en vogelspin/slang-demonstraties geeft, doet dat erg leuk. Ons hele gezelschap heeft een grote vogelspin over de hand laten lopen.

Andere antwoorden (10)

In Toverland is het erg leuk voor de hele familie! Zie de bron. Dit park ligt in Sevenum (Limburg)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Regenkjassen en laarzen aan, en gewoon gaan. Iets langer dan normaal in het reptielenhuis blijven als het nodig is. Na afloop warme chocomel.
En nergens wachtrijen
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hm. In de stromende regen naar de olifanten gaan staan kijken is toch niet ons idee van een geslaagd familieuitje. :-)
Bedankt voor je antwoord.
anneliez
12 jaar geleden
Vaak valt het mee als je er eenmaal inzit
Wil je een beetje goedkoop dan ga je naar billybird. Je hebt daar 2 overdekte gebieden: een soort kermis (oa botsauto's draaimolens, trampoline).
En een gebied met midgetgolf, doolhof, springkussen en ballenbak (ook een grote glijbaan).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.
Zie mijn toevoeging bij de vraag.
ik weet wel wat!!!
ga niet naar de dierentuin maar naar de bioscoop zoek dan een film wat jullie leuk vinden en pak dan een grote zak snoep erbij of een bak popcorn dat wordt dan lekker genieten veel plezier!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toverland in Sevenum, Speelpark Oranje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Burgers Bush in Arnhem en het Aquarium daar! Alles binnen. (wel duur)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij zijn daar geweest voor de viering van de 80e verjaardag van m'n vader : onvergetelijk : een grandioze dag!!!
Ga naar Media park in Hilversum naar Beeld en Geluid erg leuk en veel te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook een goeie!
De 'grotten' en de vestingwerken te Maastricht zijn interessant voor groot en klein. Daarna in een cafe genieten van een tas koffie en een stökske vlaoijj!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaah leuk, hebben we een paar jaar geleden nog gedaan. :-)
preston palace. voor jong en oud
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een overdekt (verwarmd) zwembad? Weet niet of er eentje daar in de buurt ligt. Voor de kinderen kun je dan evt zwembandjes kopen.