Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat zijn de goedkoopste tijden van het jaar om naar Aruba te vliegen?

zoals bijv de zomervakantie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
4.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Wanneer de minste mensen gaan, winter dus (Januari vooral)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat meestal het goedkoopste is is om buiten de vakanties te gaan, maar ja dat lukt niet iedereen en daarom is dat ook zo goedkoop. Het is daarna dus het goedkoopst om naar een tijd te gaan die men niet verwacht. (want iedereen wil natuurlijk in de zomer naar aruba.) Dus ik zou dan in de herfst of kerst vakantie gaan.

Toegevoegd na 2 dagen:
Tenminste... Misschien kun je juist beter in de zomer gaan. Want in de winter denken mensen juist van vreselijk die sneeuw laten we naar een warm land gaan. Dan lijkt me dat dan juist de meeste mensen gaan. Dit lijkt me beter dan mijn vorige antwoord. xD
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedkoopste tijden zijn van nu tot half december en eind januari tot en met juni. Laatste periode is natuurlijk met uitzondering van Carnaval, Pasen en andere vakantieperiodes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na het hoogsezoen zijn er goedkope tickets te vinden. Tijdens de kerstvakantie is het duur!. Verder, zoals al genoemd, buiten de schoolvakanties. Probeer ook ns te kijken op cheaptickets.nl met als vertrekpunt Brussel of Düsseldorf, dit kan ook veel geld besparen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding