Welke iphone apps zijn er speciaal voor hotels en vliegtickets te boeken ik het buitenland??

Ik ga eind oktober op vakantie en wil nu al zo af en toe de de prijzen van vliegtickets en hotels in de gaten houden via verschillende apps voor de iphone maar weet dus niet welke ik moet downloaden.
Ik heb overigens booking.com en hotels.com al, zijn er nog meer soortgelijke apps??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

hostelworld heeft ook een app
Hostelworld doet niet alleen in hostels maar ook in budget pensions en hotels

Toegevoegd na 6 minuten:
En expedia.
Zelf vind ik de app van Tripadvisor erg handig.
Vliegtickets.nl heeft ook een app.

Goede reis!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
skyscanner / tripadvisor / flighttrack / booking / cheaptickets /

de app currency / vakantieEHBOgids vind ik ook erg makkelijk