wat zijn typische camping-artikelen / gewoontes?

Ik ga een geintje uithalen met mijn moeder, die net een nieuwe caravan heeft gekocht (of zoals wij dat noemen: sleurhut)

nu ben ik op zoek naar artikelen / gewoontes die het volgende lijstje aanvullen:

Campingsmoking
Toiletpapier (Waar je mee over de camping mag)
Badmintonset
afwasborstel + overige afwasbenodigdheden
cd van Ome Henk - op de camping

maar wat zijn nog meer van die typische camping dingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
5K

Het beste antwoord

Mooi gebloemd windscherm
Gammel uitklaptafeltje
Spel kaarten
Campingdisco
Animatieteam?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Haringen, om de tent vast te zetten ;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oploskoffie
Een nep grasveldje in de voortent
Badminton setje
Ping ping setje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een toilettas, wasrekje, een zwembadhanddoek + andere zwemspullen, parasol, grondzeil, koelbox, waterpas en een opstapje voor de caravan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een gehaakt hoesje (in de vorm van een hoed) voor de toiletrol als je naar de wc aan het andere eind van de camping moet
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die is echt leuk ook echt fout
Slaapzak. Inklapbare ligbedden. WC-rol in een plastic zakje hangend op de voorste tentstok.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een jerrycan met kraantje en muggenmelk.
12 jaar geleden
Een zaklamp, plastic bekers, luchtbedje, thermoskan, zakmes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een anti insektenkastje dat je op hangt en waar levensmiddelen in bewaard kunnen worden die niet snel aan bederving onderhevig zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik mis de klapstoelen van stof met bloemetjes motief.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat bij de reactie's van Kniertje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer genoeg niet. Daar wordt allen het bijbehorende klaptafeltje en windscherm beschreven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel,kijk maar bij de reactie's van Kniertje,daar staat: Ja, liefst met wat van die mooie zonnestoeltjes in goed motief met doorzakgevaar
Zo'n eenmalig te gebruiken camping BBQ van rond de 6 euro.