Hoe zit het met de kosten van eten en drinken in Tsjechie?

Over een paar weken ga ik op schoolreisje naar Tsjechie en ik vroeg me af hoe het ziet met de kosten van eten en drinken in Tsjechie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Kimath
12 jaar geleden
kosten van eten stelt helemaal niks voor daar, ik heb eens daar gegeten: 2 personen hoofdgerecht + drinken = €11,40

Het beste antwoord

Alles maar dan ook echt alles is heeeeel goed koedkoop. Ook dus eten en drinken. Van kleding kan je verwachten dat het nep is. Ze betalen wel met kroonen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hangt er wel een beetje vanaf waar je bent en wat je doet hoor. Soms kom je ook wel dingen tegen die net zo duur zijn als hier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat jij zegt was 10 jaar (en langer) geleden, maar tegenwoordig niet meer. In kleine dorpjes kun je af en toe nog wel eens je voordeel doen, maar in steden als Praag, Brno en Ceske Budojevice is al dat voordeel inmiddels wel verdwenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij maakten mee in Praag dat we in een restaurant moesten betalen voor het gebruik van bestek....

Andere antwoorden (1)

mijn ouders zijn naar tsjechie geweest en het was daar beduidend goedkoper dan hier. ligt misschien wel aan of je in en erg toeristisch gedeelte zit en ontbijt en avondeten zal je toch wel van school krijgen?

veel plezier