Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand mij een prijs/kwaliteit goed B&B adres bezorgen in Utrecht centrum of dichtbij het centrum?

Goed verblijf

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
681

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In Breukelen is een goed adres, vlak bij de vele terrasjes en restaurantjes en vlakbij de Vecht. Kosten 25 euro pp met een uitgebreid ontbijt.
Je kunt boeken via B&B Breukelen - Joop Lasschuit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is simpel. Airbnb
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op gast-en-verblijf.nl vind je veel adressen.
Ik vind de prijzen zelf hoger dan wat ik verwachtte.
Moet het per se bed and breakfast zijn?
Op hotelkamerveiling kun je op diverse hotels bieden, ook in Utrecht en dan ben je aanzienlijk minder kwijt.

Op booking.com staat: The Hostel B&B Utrecht City ligt in het centrum van Utrecht, op slechts 15 minuten lopen vanaf het centraal station van Utrecht. Dit milieuvriendelijke hostel maakt gebruik van led-verlichting en ligt in de buurt van de grachten, Janskerkhof en het stadstheater.

De kamers van Hostel B&B Utrecht City Center zijn eenvoudig ingericht met stapelbedden en basisvoorzieningen. Gratis internet is beschikbaar, evenals thee- en koffiefaciliteiten.

Gasten kunnen genieten van een gratis ontbijt en hun eigen gratis lunchpakket samenstellen. Kookgelegenheid is aanwezig en ook de ingrediënten worden gratis verstrekt door de gastvrouw.

Prijs 25,25 per nacht maar je slaapt dan wel in een slaapzaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding