Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is er voor toeristisch te doen voor een vrouw alleen in en rond Holwerd? ... (tja).

Musea, strand (?), leuke eetcafés, muziek?


Van 23 t/m 28 september.
Ik heb geen auto.

12 jaar geleden
in: Vakantie
928
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou wel voor een fiets zorgen als dat kan.
Meenemen of huren.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

rond Holwerd is er niet veel te doen... Als ik jou was zou ik de veerboot naar Ameland nemen, waar je lekker aan het strand kan liggen (mits het weer dat toelaat) en anders kun je altijd nog de kroeg induiken!
Rond Holwerd kun je wel mooi wandelen tussen de weilanden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wadlopen

vrijdag Op 23 september om 10.00 uur
zaterdag 24 september om 11:30 uur
info.wadlopen.net of
Wadloopcentrum Fryslân - Postbus 9 - 9150AA Holwerd - info@wadlopen.net

een fiets huren en de omgeving verkennen

met de bus naar Leeuwarden om te winkelen

Op 8 km. zuidelijk van Holwerd ligt het oude vestingstadje Dokkum. Binnen de bolwerken van dit stadje vindt u karakteristieke gebouwen en diverse musea. Dokkum, de stad waar Bonifatius volgens overleveringen is vermoord…..

Circa 4 km. van Holwerd ligt nabij het dorpje Hantum tussen de bomen verscholen een boeddhistische tempel, voor u de kans om de mystieke sfeer te ontdekken en u te laten rondleiden door de gastvrije lama.

Circa 6 km. van Holwerd ligt de terp Hogebeintum, de hoogste terp van Nederland. Op deze terp is een expositie/vvv ruimte waar het ontstaan van de terpen en de landwinning wordt geëxposeerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergeet vooral niet te genieten van de natuur via wandelingen en fietstochten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding