Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe duur is een last-minute?

Een vriendin en ik wilden altijd al eens naar schiphol gaan om pas daar een bestemming uit te kiezen. We waren van plan een last-minute (vlucht alleen óf inclusief accomodatie) te boeken, het liefst naar een zonnige bestemming. We willen in de herfstvakantie gaan, hoe duur kan zo'n last-minute boeking op schiphol ongeveer worden? Ik snap dat het lastig is zonder bestemming, maar als ik zeg Turkije, Tunesië of iets richting de Middellandse zee.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
688

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Daar is niets over te zeggen.

Het is maar de vraag of er iets te "kiezen"is.
Men verkoopt graag de stoelen die over zijn,
maar dat is lang niet altijd voor alle bestemmingen.

Mijn nichtje heeft ook eens zoiets gedaan en belandde toen voor een paar centen in Kopenhagen: heel boeiend en leuk was dat.

Het hangt ook erg af van het tijdstip.
De goedkoopste Ryanairvluchten die ergens midden in de nacht vertrekken zijn misschien nog wel goedkoper,
dan een comfortabele vlucht overdag naar Barcelona,
om maar wat te noemen.

En dan hangt het af van bestemming, soort vliegtuig,
hoeveel stoelen er leeg zijn......

Het leuke van een aktie als deze is juist de onvoorzienheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je wilt in de herfstvakantie. Dan zijn er dus geen of weinig echte last minutes want dan wil (zeker na deze zomer) iedereen weg. Echte aanbiedingen zijn er in tijden dat weinig mensen willen reizen Als je goedkoop in die periode wilt reizen raad ik je aan om nu te boeken. Kijk even bij de aanbiedingen van Ryanair, Easyjet of Vueling
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding