Je kunt als je het treft vliegtickets voor bijna niks kopen, maar hoe?

Zo heeft een vriendin werkelijk voor 1 euro !!!een vliegreisje naar Barcelona gehad.Ik zoek wel op de sites van bv vliegtickets.nl maar je moet eerst een datum etc invoeren. vervolgens krijg je een prijs die ik niet zoek, bv 100 euro. Als je de datum nou niets uitmaakt, en de bestemming ook niet exact, hoe kom je dan effectief op de ALLERgoedkoopste vluchten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K
Steenuiltje
12 jaar geleden
Waarom vraag je het die vriendin niet even hoe zij dat heeft gedaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, waarschijnlijk is het namelijk een beetje onzin van haar...

Het beste antwoord

Op skyscanner.nl kan je invoeren "van: overal" naar: anywhere en zoeken op gehele maand. Dan krijg je een lijst met de top goedkoopste landen. Klik je een aan dan krijg je staafdiagram zodat je ziet op welke dag t t goedkoopste vliegen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De enige manier is blijven klikken, verschillende data, verschillende tijden, verschillende bestemmingen.

Ik had zo ooit een vlucht gevonden voor 1 cent van Eindhoven naar Londen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vliegtuigmaatschappij kan in de reclame zeggen dat ze vliegtickets vanaf bijv. 7 euro verkopen. Dit doen ze dan de eerste paar dagen en daarna kost het steeds meer om dat kaartje te kopen voor dat vliegtuig. Daarom moet je ze ook nooit op het laatste moment kopen (tenzij het last-minute is).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Steenuiltje
12 jaar geleden
De betekenis van 'last-minute' zoals wij dat 20 jaar geleden kenden bestaat volgens mij niet eens meer. Destijds hield het vooral in dat je goedkoper uit was. Nu al helemaal niet meer. Ja, je boekt je reis op de laatste minuut maar daar ik meestal ook alles mee gezegd.
Je kunt het best op de websites van de goedkope luchtvaartmaatschappijen kijken. Dat zijn RyanAir, Wizzair, Easyjet.
Als je op zo'n site bent, dan kijk je waar ze heen vliegen en kies je een bestemming, en je kiest een datum.
Bij die keuze krijg je een voorstel, maar je kunt ook naar een week later of een maand later gaan, en dan zie je vanzelf ergens een hele lage prijs. Meestal is het zo dat hoe verder weg in tijd, hoe goedkoper het is.

Ik vlieg heel vaak naar mijn familie in het buitenland, en ik heb in juli al de reis geboekt voor kerstmis, het hele gezin vliegt dan voor minder dan 100 euro retour naar Boedapest.

Op die manier kan je leuke goedkope reisjes boeken overal in Europa.

Toegevoegd na 6 minuten:
zomaar een voorbeeld:
met wizzair op 5 februari 2010 naar Praag en retour op 10 februari: beide vluchten voor 20 euro.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn die prijzen all in of komen daar nog toeslagen bij??
crispy
12 jaar geleden
die prijzen zijn voor de vlucht alleen, als je koffer bagage wil meenemen is altijd toeslag, maar met alleen handbagage is het all in.
Je kan je abonneren op de nieuwsbrieven van de sites van Ryanair, Lufthansa, SN Brussels en dan krijg je regelmatig goedkope aanbiedingen. Echt het proberen waard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ryanair ...