hoe kun je goedkoop met een gezin naar Zuid Europa in het hoogseizoen?

Na een verregende zomervakantie willen we volgend jaar naar Zuid Europa. We hebben echter een oude auto die we dat stuk niet meer vertrouwen. Hoe komen we toch op een leuke camping, huisje, wat dan ook, als de zon er maar schijnt en er een heerlijk zwembad is, haha! EN wie weet een leuk verblijf?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Vlieg via Ryan Air en boek nu al. Vlieg via Eindhoven, Rotterdam, Charleroi of Weeze. In de buurt van die vliegvelden ga je zoeken voor een camping of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met een busreis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer vakantieveilingen.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als reisleidster zeg ik: als je alleen een ticket wil is ryanair prima, MAAR in het hoogseizoen reizen de appartement/hotelkamer prijzen de pan uit! vakantieveiling is een goed alternatoef, MAAR je kan ook gewoon een pakketreis boeken via: sunweb.nl of jiba.nl of vaya.nl ik werk voor deze organisaties en ik weet dat deze veel inkopen (dwz ze maken contracten met vaste prijs voor een heel zomerseizoen en vaak voor een compleet appartementencomplex hetzelfde geldt voor de vluchten) als je GROOT inkoopt krijg je speciale prijzen en kun je dus kosten naar beneden drukken. Daarbij zijn dit direct sellers (via internet en dus geen reisbureau ertussen wat ook nog eens wil verdienen voor de service die ze verlenen) Sunweb.nl is misschien 10€pp per reis duurder dan een vaya.nl of jiba.nl MAAR dat ligt eraan dat sunweb WEL reisleiding heeft en de andere 2 niet. Een NL contactpersoon in het buitenland is altijd handig zeker als er problemen zijn. Ander punt is: als jou het niet zozeer uitmaakt waar je naar toe wil binnen zuid europa, kijk dan pas 1 a 2 weken voordat je weg wilt. Er zijn ALTIJD aanbiedingen.