Ik ga binnenkort op vakantie naar Egmond aan Zee. Weet iemand leuke dingen wat je in de omgeving en Egmond aan zee zelf kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
7.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
regendruppels tellen?

Antwoorden (6)

Ik denk dat dit wel een goede site is voor informatie: http://egmondaanzee.org/nl/ veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier op deze website zit er veel informatie over Egmond aan Zee.
Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Had niet gezien...Was hetzelfde website van hierboven.
Hier ook een andere site:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie naar Egmond aan Zee komt zal zich nooit vervelen!.Of je nu komt voor een relaxte strandvakantie, of een actieve of recreatieve vakantie. Egmond aan Zee en omgeving biedt voor iedereen vele mogelijkheden om zich te vermaken met zijn favoriete bezigheden Vooral voor een familie vakantie met kinderen, Egmond en nabije omgeving heeft vele attracties die we graag meer in detail te presenteren.

Lees meer hierover op onderstaande bron.

Toegevoegd na 26 seconden:
http://www.egmondaanzee-vakantie.nl/freizeit.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je kunt naar Alkmaar gaan, daar kun je goed shoppen, naar de bios en uitgaan. In Egmond aan zee is er niet heel veel te doen. Je kunt natuurlijk naar het strand en er zijn een paar leuke strandtenten. Ook heb je mooie duinen voor wandelen etc. Maar alkmaar blijft het leukst!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een strandwandeling maken, kuilen graven, in de zee zwemmen en wandelen of fietsen in de duinen.

Je kan in Egmond aan de Hoef de resten van de ruïne van slot op de Hoef bezoeken (slechts een paar lage muurtjes), en Egmond aan zee heeft een aardig museumpje over de over de geschiedenis van Egmond.

Vlakbij kan je in Bergen skiën op een borstelbaan en er is in Bergen aan Zee een zeeaquarium. In Limmen hebben ze een overdekte kartbaan en Alkmaar is een leuke stad en dat ligt vlakbij.

Voor overig vertier zal je toch een stukje verderop moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sate eten bij egmonds kaatje!

Super lekker.

Die ijssalon aan het strand is ook goed ;-)