Bij welke plekken kun je het beste liften?

Het liefst wil ik vanuit Utrecht in een keer door naar Berlijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.8K

Het beste antwoord

Bij een tankstation vlakbij de snelweg, of vanuit Utrecht is de liftplek bij Stadion Galgenwaard ook een hele goeie optie. Vanaf daar heb je echt binnen een kwartiertje wel een lift naar Zwolle, als je geluk hebt wel verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij de Utrechtse taxi centrale.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen op de A1 of de oprit daarvan, aangezien deze naar de Duitse grens gaat.