"Het Grand Resort Lagonissi in de Griekse hoofdstad Athene heeft de duurste hotelkamer ter wereld. Aan een overnachting in de Royal Villa hangt een prijskaartje van 33.000 euro."

http://www.missethoreca.nl/1079890/hotel/hotel-nieuwsbericht/DuursteHotelkamerKost33.000Euro.htm

Hmmm... een ander artikel heeft het over het Royal Penthouse, The President Wilson Hotel, Genève als duurste:

http://www.reishonger.nl/bijzonder/top-20-duurste-hotels-ter-wereld/

Toegevoegd na 4 minuten:
En een top 10 vind je hier:
http://www.quotenet.nl/lijstjes/top-10-duurste-hotels-ter-wereld.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je het over gisteravond of ben je aan het berekenen hoeveel jaar je nog moet werken voordat je een weekje uit logeren kunt in Geneve :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Absoluut. Ik heb er vrede mee (je hoopt wat anders). Mij hoor je niet zeuren.

Andere antwoorden (4)

Een hotel in Dubai. Het hotel heeft 7-sterren en kost 15.000 per nacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De duurste hotelkamer ligt in four seasons in new york deze is 30.000 per nacht het duurste hotel ligt in De duurste hotel ligt in dubai.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar ligt het duurste hotel nu eigenlijk, in New-York of Dubai?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In dubai, dat zegt D1rk toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan de duurste hotelkamer dan van een hotel in New-York zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het duurste hoten in Dubai is zijn daar toch ook de duurste hotelkamers? (zal wel aan mij liggen maar ik denk dat dat hotel als duurste is bestempeld omdat de prijzen voor een kamer daar het hoogst zijn)....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het duurste hotel ligt in new-yourk zeg je.
Vervolgens zeg je dat het duurste hotel in dubai ligt?????????? Waar ligt tie nou???
paulus811
12 jaar geleden
Het duurste hotel qua bouwkosten hoeft toch niet automatisch ook de duurste kamers te hebben? D1rk geeft antwoord op beide interpretaties, dus van mij een+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ah, oke daar ging ik dan weer wel vanuit
Royal Penthouse Suite, Hotel President Wilson, Geneva
$65.000 dollar per nacht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
E komt nu een hele grote boot voor 15 Mensen daar kan je op karten/zwemmen zijn iets van 5 zwembaden heeft een tennisbaan een mini onderzeeer en nog veel bekende gebouwtjes en het heeft bijna 80 bemansleden en je kan er nog veeeel meer doen alleen de prijs is voor 1 ritje 700 miljoen. Kweet alleen niet hoelang dat ritje is. Kijk anders ff op www.kidsweek.nl/superjacht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet ik het is alleen ontworpen maar als het uitevoert word dan word dat waarachijnlijk een van de duurste met alle ruimte stations die worden ook wel duur