Ik heb in amerika naar 911 gebeld, kost dat nu geld?

Ik ben op vakantie naar Amerika & er kwamen wild vreemde mannen in me tuin, en zaten daar te lopen en aan deuren te voelen dus toen heb ik gelijk 911 gebeld met mijn mobiel maar ik heb bij t-mobile, gaat dat nu geld kosten ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Ritsuka
12 jaar geleden
Verder alles goed gegaan? Gingen ze weer weg of werden ze gearresteerd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zitten nog steeds te lopen en te voelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hm, klinkt spannend, ik hoop dat je later de moeite neemt de afloop hier ook neer te zetten voor de nieuwsgierigen onder ons :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou uhm.. Het bleken mannen te zijn die het zwembad kwamen testen, dus dat was echt schandelijk. Maarja ik ben 14 en mijn ouders waren niet thuis hun zijn naar een water park dus hun weten het nog niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja da's wel waar, maar ze deden poeder in het zwembad en nog iets uit een fles.. Dusjaa.. Ik zal het maar moeten geloven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk kwamen ze testen, of het zwemwater wel nat genoeg was.

Antwoorden (3)

Nee, want dat is een gratis nummer. Ook als je met een buitenlandse telefoon belt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is gratis, maar maakt dat op zo'n moment iets uit?? Veiligheid is iets belangrijker denk ik zo..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, het is net al 112 een gratis nummer, dus je hoeft niks te betalen.