Waar staan de haunted houses in walibi Holland precies? Zie ook plattegrond.

Dan bedoel ik
Haunted Holidays waar staat die precies?
Eddie's Funhouse of Fear
The Villa
Psychoshock

Ik vind de plattegrond te moeilijk kan iemand me helpen?

Toegevoegd na 3 uur:
Bedankt voor je antwoorden. ik weet nu waar de haunted houses zijn hier:

Psychoshok zit bij de Robin hood

Eddie’s Funhouse of Fear vlak bij de crazy river

The Villa bij Walibiland

Haunted Holidays bij El rio grande

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

De Haunted Houses zijn aangegeven met een rode ovale figuur en met een cijfer van 1 tot en met 4. Andere attracties worden aangegeven met groene en oranje ovale figuren. Boven de grote rode ovale figuren staat een kleiner rood ovaal figuur met de letters HH (Haunted Houses).

Met HH 1. wordt Psychoshock aangegeven. Deze is linksboven op de plattegrond te vinden, naast de achtbaan.

Met HH 2. wordt Eddie’s Funhouse of Fear aangegeven. Deze attractie is rechtsboven op de plattegrond te vinden.

Met HH 3. wordt The Villa aangegeven. Deze is helemaal rechts op de plattegrond te vinden.

Met HH 4. wordt Haunted Holidays aangegeven. Deze is een beetje links van het midden op de plattegrond.

Toegevoegd na 5 minuten:
Misschien is het het handigst, om, als je in het park bent, aan andere bezoekers of aan medewerkers van het park te vragen welke kant je op moet lopen voor (een van) deze attracties. Dan kom je er zeker!
Antoni
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Veel preciezer dan ik het tot nu toe heb gedaan, kan ik het niet uitleggen. Daar heb je helemaal gelijk in!