Hoe regel ik een visum voor Indonesië?

Ik blijf korter dan 4 weken. Ik heb via verschillende bronnen verschillende informatie daarom vraag ik het hier even na. Graag antwoord van iemand die er onlangs geweest is en zelf een visum heeft aangevraagd. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (4)

Kopen op het vliegveld in Indonesië.
Gewoon de bordjes volgen en je vind het vanzelf.
Kost max. €20,-
Ben zelf een maanden geleden geweest en ik vond het van te voren ook erg onduidelijk.
De papieren die je nodig heb, krijg je in het vliegtuig. Kwestie van invullen tegen de verveling en klaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt!
Op het consulaat kan het ook
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad als je max 4 weken gaat kun je het gewoon op het vliegveld kopen. Je kunt het gewoon in euro's betalen en krijgt wisselgeld in rupiahs.
Vergeet overigens niet het uitreiskaartje goed te bewaren en vergeet ook niet dat je bij vertrek cash vertrekbelasting moet betalen in Rupiah, ik dacht
RP 100.000
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben vorig jaar september naar Java geweest, en vond de informatie ook nogal onduidelijk. Maar inderdaad, wayan formuleert het helemaal goed. Hier is niets meer aan toe te voegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt!
ik denk dat je dit soort dingen bij de IND moet afhandellen.