Wat voor een leuke activiteiten zijn er te doen in Antalya ?

Ik ga dinsdag met mijn vriend naar Turkije, Antalya en om precies te zijn in het gedeelte Konyaalti. We willen graag buiten het zonnen en zwemmen om leuke activiteiten doen. Denk hierbij aan jeep safari, shoppen, hammam, aqua park, boottochtje etc.

We zijn een jong stel dus willen bijv niet naar een museum of bergen/grotten etc dat doet ons niet zoveel...

Iemand leuke suggesties?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit bedenk je toch eerst voordat je boekt???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb deze reis gewonnen ;) dus nee.

Antwoorden (3)

Ik ben een paar keer in Turkije geweest.Boottochtjes bieden ze overal wel aan, in je hotel of appartement bieden ze dit ook wel aan.Vaak ligt er een map met wat je allemaal in de omgeving kan doen.Wat wij dan deden is dat we dan zelf gingen boeken en niet bij de balie van ons appartement , je betaald daar vaak veel meer.Goed om je rond kijken zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er is daar een plek heet Manavgat ik ben daar ook geweest. het is heel mooi. er is waterval echt een heel mooi uitzicht je kan daar na toe gaan om te dineren of lunchen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, leuk. Kom je daar met een dolmus busje of iets....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja tuurlijk het is een toeristische plek veel toeristen gaan er naar toe. Dus er is wel altijd een busje die daar naar toe gaat
Actief:
- raften: Koprulu Canyon

Cultureel:
- tocht naar Hierapolis / Pamukkale
- tocht naar Perge of Termessos (ruines)

Natuur:
- Duden watervallen
- Kursunlu watervallen
- Cappedocie (erg mooi, is wel een trip van ca.dgn)

Winkelen:
- Antalya bazaar