Waar vind ik een overzicht van fietsroutes in de Utrechtse heuvelrug?

Mocht het lukken, dan willen we van de zomer ook de Utrechtse heuvelrug en fietsroutes zijn dan wel handig. Waar kan ik die vinden voor dit gebied?

een jaar geleden
1.6K

Antwoorden (6)

Met dezelfde app als die je in Zeeland gebruikt, da ANWB eropuit app.
een jaar geleden
Of plan een route op basis van knooppunten: https://www.fietsknoop.nl/planner
een jaar geleden
De Komoot app/website kan je hierbij helpen. Je vind routes die andere mensen hebben gefietst, en bezienswaardigheden staan aangegeven.
Ze hebben ook net een optie toegevoegd dat je foto's kunt zien, waardoor je zelf een mooie route kunt plannen.
een jaar geleden
routesinutrecht.nl
utrechtaltijd.nl
opdeheuvelrug.nl/fietsen
anwb.nl
utrechtslandschap.nl/heuvelrug
fietsnetwerk.nl
ontdek-utrecht.nl
etc
Succes!
een jaar geleden
www.fietsnet.be
Alle knooppunten ook in Nederland.
een jaar geleden
Dan is de website of de fietsroute app van Fietsnetwerk.nl echt iets voor jou! Deze gratis en gebruiksvriendelijke app heeft duizenden fietsroutes in Nederland en België, waaronder de Utrechtse Heuvelrug. De rondes zijn van tevoren samengesteld en voorzien van leuke afstapmomenten onderweg.

Met de app heb je volledige routebegeleiding tussen de knooppunten en van de route naar de afstapmomenten. Kijk eens op www.fietsnetwerk.nl en zoek op Utrechtse Heuvelrug of op plaatsnaam om te kijken of het iets voor jou is.